London 2017

SAMSUNG CAMERA PICTURESOngeveer een jaar nadat ik voor het eerst naar London ging vroegen mijn Oom, tante en nicht of ik in de meivakantie een paar dagen met ze mee wilde. Dan ga ik natuurlijk geen nee zeggen! Mijn nicht en ik mochten alles plannen, dus na veel voorplezier gingen we naar het vliegveld. We vlogen pas om half 10 ‘s avonds, dus we kwamen pas heel laat aan. De echte vakantie begon daarom pas op zondag.

Zondag was ook meteen de leukste dag omdat we naar de Warner Bros studios gingen! Ik had het idee al wel genoemd tijdens het plannen, maar ik wist ook dat het veel te duur was. Mijn oom en tante begonnen er later over en vonden het een leuk idee.

Snapchat-1211372665Nou ik hoef geen Harry Potter fan te vertellen hoe gaaf het was om hier heen te gaan! Ik was natuurlijk al naar de expo in Utrecht geweest, maar dat was niet eens bijna te vergelijken met wat we hier konden zien. Ik heb uiteindelijk meer dan 100 foto’s gemaakt. Mijn favoriete ruimte was die waar Hogwards uitgebouwd stond. Het deed me een beetje denken aan de Droomvlucht in de Efteling en dat is ook prachtig.

Na heel lang in de winkel rond te hebben gelopen kwam ik terug met een Hufflepuff en een Slytherin pin en de toverstaf van Luna Lovegood! Eerder die dag had ik ook al getrakteerd op boterbier en boterbier ijs, dus ik nam ook nog 2 bekers mee naar huis.

Op maandag begonnen we de dag met een reisje naar de Tower bridge. Ik was er tijdens mijn vorige reisje naar London al onderdoor gevaren, maar mijn nicht was er nog niet geweest. We zijn er dit keer overheen gelopen en dat had ik dus ook nog nooit gedaan.

Daarna gingen we winkelen op Oxford street. De vorige keer was ik hier ook al geweest, maar toen konden we niet de hele straat doen. Ik kocht onder andere een broek, 3 boeken en zeep bij Lush. Ook zijn we nog even naar Victoria’s secret geweest. Zelfs als wil je niks kopen (heb ik wel gedaan, maar stel) dan zou ik er nog even langs gaan, het is echt zo’n mooie winkel.

Daarna gingen we terug naar het hotel om even te rusten. Na het eten besloten we alvast om naar Person 9 3/4 te gaan in plaats van dinsdag. Het was al wat later, dus de rij was niet meer zo lang. Ons eerste idee was om van elkaar een foto te maken, wat we ook hebben gedaan, maar ik vroeg toch aan de mevrouw daar of we ook een foto met zijn tweeën mochten. Die bleek uiteindelijk zo leuk dat we hem allebei van mijn oom hebben gekregen.

De laatste dag gingen we naar Camden Lock Market, maar daar was alles nog vrijwel hetzelfde als vorig jaar. Daardoor waren we al snel weer weg. Omdat we niet zo lang meer hadden besloten we alvast naar de bushalte op Liverpool station te gaan. Daar stopte we nog even bij de Starbucks en toen gingen we alweer naar het vliegveld.

 

One thought on “London 2017”

Leave a Reply

