Questions and answers booktag

 De laatste tijd heb ik deze tag erg vaak voorbij zien komen, maar eigenlijk had ik nooit het idee om hem zelf te doen. Dat kwam niet omdat ik het geen leuke tag vond, maar omdat ik het moeilijk vind om leuke antwoorden op de vragen te bedenken. Gelukkig tagde Kirsten van Boekwereld mij! Nu ga ik namelijk toch de tag doen en ik vind ze zelf altijd erg leuk om te lezen.

 1.Wat is het eerste Young Adult boek dat je las?
Iedereen heeft hier altijd hele concrete antwoorden op, maar om eerlijk te zeggen heb ik geen idee… Ik weet dat ik de Harry Potter boeken vrij vroeg heb gelezen, maar ik las ook veel van Carry slee. Volgens mij vallen sommige boeken van haar ook onder YA. Oh en ik heb ook nog ergens Twilight gelezen in die tijd… Nou als ik dat antwoord moet geven ga ik voor Harry Potter.

2.Post 3 boekgerelateerde gifjes en voorzie ze van commentaar 
 
tumblr_o6f8b5niI91rwfctbo1_500
Het moment dat je weet dat je je soulmate hebt gevonden
giphy
Nadat je je tbr hebt opgeschoont
giphy (1)
tijdens het inpakken voor eenn reis

3.Wat was de laatste serie die je uitlas?

Ook al zo’n lastige vraag…. Ik zou het namelijk echt niet weten, ik lees nooit echt series uit. Ik denk dat het een serie is waar ik vorig jaar het laatste boek van las, namelijk de Scarlett Wakefield serie.

4.Noem een ding dat je haat in Young Adult boeken en een ding waar je van houdt
Oké dit is super voorspelbaar, maar ik heb echt een hekel aan lovetriangles…. Waarom moeten die er altijd in? Soms is het toch ook leuk als er gewoon iets normaal gaat?

Wat ik wel leuk vind is dat ik me goed in de meeste personages in kan leven. Dat komt voornamelijk omdat ze van dezelfde leeftijd zijn als ik en omdat ze in de zelfde fase van hun leven zitten.

5.Doe de cover test en post het resultaat 

You got 9 out of 10 right!

Golden Bookworm

You’re a gold-standard bookworm! You can definitely identify your YA covers like a BOSS. Never stop getting your read on.


Deze tag komt van:
Kwante in Wonderland

Leave a Reply

