I love spring tag

SAM_2225.JPG
Ik post inderdaad nooit op deze dag blogjes, maar afgelopen week werd is door Sarina getagd door voor de I love spring Tag! Ik kon niks verplaatsen in de volgende weken en om nou een tag over de lente te plaatsen in Juni zag ik ook niet zo zitten. Ik vermoed dat jullie een extra blogje deze week niet erg vinden, dus vandaag geef ik antwoord op deze vragen over de lente. Bedankt voor de tag Sarina!


Wat vind je het leukst aan de lente?
Hmm moeilijke vraag… Ik denk dat ik het mooie weer het leukst vind. Als het zonnetje schijnt ziet alles er toch weer mooier en vrolijker uit! Verder vind ik het ook leuk dat er weer dingen weer beginnen te bloeien, dat heeft de zelfde reden als het mooie weer.

Naar welk boek kijk je deze lente het meest uit?
Oei Lastig! De lente is natuurlijk al een maand bezig, dus ik kijk alleen maar naar de boeken die nog uit moeten komen. Mijn nummer 1 is denk ik ook De voordelen van onbeantwoorde liefde van Becky Albertalli! Ik was een hele grote fan van Simon vs., dus ik ben erg benieuwd. Ook wil ik eigenlijk zeggen dat ik uitkijk naar Levana, maar ik moet zeggen dat ik nog 2 boeken achterloop in de serie…

Welk boek doet je denken aan de lente?
Bij deze vraag denk ik al snel aan de zon, dus misschien noem ik nu wel een boek wat me meer aan de zomer doet denken. Nou las ik vorig jaar in de meivakantie de Girl online serie en Anna & de French kiss dus ik denk dat die boeken me er meest aan doen denken. Het zijn namelijk beiden verhalen over Liefde en dat vind ik leuk om te lezen als het lekker weer is.

Op welke plek ga je deze lente het meest lezen?
Ik hoop dat ik vooral achter in mijn tuin ga lezen! Natuurlijk kan ik het weer niet voorspellen of veranderen (kon ik dat maar), dus ik weet niet of dat het hem oo20170428_154835k echt gaat worden. Als het niet zo’n lekker weer wordt, dan ga ik lekker met een dekentje bij de verwarming zitten.

Vind een cover met de zon er op!
Oké ik kwam er dus achter dat ik helemaal geen boeken met een zon op de voorkant heb,
maar er staat wel een zon op de achterkant van Freaks like us! Het boek gaat namelijk over een meisje, Sunshine, die verdwenen is. Als je benieuwd bent naar het boek klik dat hier om mijn recensie te lezen.

20170428_154901Vind een boek met veel kleuren er op, om de lente te vieren!
Dit was ook weer een moeilijke vraag, want ik kwam er dus achter dat ik bijna alleen maar zwarte boeken heb. Nou ja, als ik de kinderboeken niet mee tel. Toen vond ik This amazing book is not on fire en in de titel zitten best veel verschillende kleuren. Het boek zit er vrolijk uit en is daardoor perfect voor deze tag.

 

Leave a Reply

